BIBLIOTECA SCOLII GIMNAZIALE AVRAM IANCU COVASNA-VOINESTI
email: biblioteca.scolii.noastre@gmail.com

marți, 19 februarie 2013

Castigatori concurs (II)

Juriul a decis: Cea mai buna lucrare la clasele V-VIII ii apartine elevei Ananina Iulia din clasa a VI-a A. Iata si lista castigatorilor:

Premiul I: Bocirnea Alexandru, clasa a VI-a A
Premiul II: Bohatel Ana Maria, clasa a VII-a A
Premiul III: Posoiu Stefania, clasa a V-a A
                 Bocirnea Andrada, clasa a VI-a A
                 Tupea Cristian, clasa a VI-a A

Oferirea de carti drept premiu a fost posibila datorita sprijinului acordat de catre ASOCIATIA CULTURAL CRESTINA JUSTINIAN TECULESCU. Le multumim membrilor inimosi ai acestei asociatii!

Mi-ar fi placut sa fiu...
de Iulia Ananina

Mi-ar fi placut sa fiu o zana. Va intrebati de ce? Pai, imi place de mic copil povestea "Cenusareasa". Desi imi doream sa fiu acea fata harnica, la un moment dat m-am razgandit. 
"Sa fii printesa e greu", ma gandeam eu. Mai bine o zana. In primul rand, la toti le faci bine, toti te respecta, te iubesc. In al doilea rand, ni se tot zicea de mici ca, daca lasam dintele scos sub perna, va veni Zana Maseluta, il va lua si va lasa un cadou. 
Intr-un cuvant, un personaj perfect. 
In copilarie, mai aveam niste carti despre zanele Winx. Acele fete se luptau pentru binele in toata lumea. Toate aceste lucruri demonstreaza faptul ca acest personaj nu iti face nici un rau.
Asa ca vreau sa fiu acea zana care va fi prietena cu toti si le va aduce numai bine celor care cred in ea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va asteptam parerile, sugestiile, gandurile bune!