BIBLIOTECA SCOLII GIMNAZIALE AVRAM IANCU COVASNA-VOINESTI
email: biblioteca.scolii.noastre@gmail.com

marți, 12 martie 2013

Castigatori concurs SCRISOARE PENTRU MAMA

Inca un concurs s-a incheiat! Felicitam pe toti cei care au participat si, mai ales, pe castigatori:

La clasele V-VIII:
Premiul I: Cojanu Sabina, clasa a VI-a A
               Bocirnea Andrada, clasa a VI-a A
Premiul II: Coman Oana, clasa a V-a A
Premiul III: Ananina Iulia, clasa a VI-a A
                 Popica Andrei, clasa a VII-a A

La clasele I-IV:
Premiul I: Preda Larisa, clasa a II-a A
Premiul II: Muntean Eliana, clasa a II-a A
                Procopiuc Raluca, clasa a II-a A
Premiul III: Iakabos Bradut, clasa a IV-a B
                  Porumboi Ionut, clasa a II-a A
                  Pavaluca Daria, clasa a IV-a B
                  Serban Mihai, clasa a II-a A

Premiile au fost oferite, si de aceasta data, cu sprijinul prietenilor nostri inimosi de la ASOCIATIA CULTURAL CRESTINA JUSTINIAN TECULESCU, carora tinem sa le multumim!

Cele mai bune lucrari vi le aratam pe blogul nostru, iar pe celelalte le vom publica in revista noastra D'ALE SCOLARULUI, numarul lunii martie.

Sabina Cojanu i-a scris mamei:
Draga mama,

    Iti scriu aceasta scrisoare cu ocazia tuturor zilelor in care ar fi trebuit sa-ti vorbesc. Vreau sa iti multumesc pentru tot ce ai facut pentru mine, pentru tot ce am primit si pentru tot ce am cerut. 
    Iti multumesc, draga mama, pentru ca m-ai iubit in clipe in care nu meritam si pentru ca ai fost langa mine cand eu eram departe de sufletul tau.
    Iti multumesc pentru mana pe frunte in noaptea in care am visat urat, pentru ceaiul din seara in care am avut febra, pentru primul brad de Craciun si pentru ca in fiecare an i-ai deschis usa Mosului. Iti multumesc pentru ca m-ai invatat ce inseamna iubirea pura, iar timpul m-a invatat ca numai tu ma poti iubi asa...
    Te apreciez, draga mama, pentru toate sacrificiile tale pe care abia acum le inteleg si iti marturisesc ca ai ramas ingerul copilariei mele. Esti ingerul care mi-a luminat calea in viata. Tu, mama, m-ai tinut de mana si mi-ai stat alaturi atat cat am avut nevoie pentru a invata sa fac totul de una singura in viata.
    LA MULTI ANI, MAMA! E ziua ta...Te rog sa ma ierti pentru ca nu am dat ascultare cuvantului tau, iarta-ma, pentru ca te-am ranit cateodata.
Cu toata dragostea,
Copilul tau
TE IUBESC!!!

Andrada Bocirnea i se adreseaza mamei sale in felul urmator:

Draga mama,

       Desi minuscula e inima mea, eu te iubesc, esti mama mea. Mi-ai vegheat somnul, visele si pasii intreaga viata. Mi-ai oferit si un fratior, o alta parte din tine. Ne iubesti neconditionat, asa cum doar o mama o poate face.
         Poate ca intr-un milion de cuvinte nu as putea descrie ce simt. Tu esti cea mai minunata mama din lume, esti cel mai important om din viata mea. Esti si vei fi ingerul meu pamantean. De fiecare data cand imi este greu, sa stii ca inchid ochii, imi imaginez ca esti cu mine, ma iei in brate si imi zambesti.
         Astazi as vrea sa-ti cer iertare pentru fiecare gest sau cuvant ce te-au ranit. Iti multumesc, mama, pentru tot ce imi oferi, pentru indrumarile si sprijinul tau, fara sa astepti prea mult in schimb. Vreau sa stii ca oriunde, oricand si oricum, TE IUBESC! Si ii multumesc Domnului ca esti Mama Mea. Iti trimit un fluturas sa iti aduca un sarut usor ca petalele unei flori de primavara.

Si te rog sa nu plangi, am vrut doar sa stii cat de mult  TE IUBESC!

Preda Larisa, clasa a II-a A
 MAMEI MELE

Mama, esti pe lume
Tot ce-i mai frumos.
Ochii tai sunt limpezi
Glasul ti-e duios.
Dragostea ta mare,
Mie-mi este scut.
Mama! Ia-ma-n brate
Vreau sa te sarut!



Dupa cum va spuneam, mai multe din creatiile participante la acest concurs le veti putea citi in numarul 6 al revistei D'ALE SCOLARULUI.
In cateva zile, anuntam si tema urmatorului concurs (dra bibliotecara a completat deja muuuulte diplome de participare si a inceput sa-i placa..)

2 comentarii:

  1. Buna,as dori sa intreb,de ce nu se spune nimic despre participantii claselor a IX-a si a X-a?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru simplul fapt ca scoala noastra este una gimnaziala (clasele 0- VIII)

      Ștergere

Va asteptam parerile, sugestiile, gandurile bune!