BIBLIOTECA SCOLII GIMNAZIALE AVRAM IANCU COVASNA-VOINESTI
email: biblioteca.scolii.noastre@gmail.com

miercuri, 15 mai 2013

Si părinţii au participat la concurs...



De ce citesc?
Importanța cărții în viața mea

      Cartea, un întreg univers, unde intrăm într-o altă lume, unde visăm, unde ne informăm și unde ne refugiem câteodată.
      De ce citesc? O întrebare bună.
      Eu aparțin unei generații care nu a avut calculator, nu a avut televizor cu multe canale și atunci desenele mele animate au fost cărțile de povești ale mamei, poveștile inventate de mama sau cântecele bunicii.
      Când am ajuns la școală am fost fascinată de cărți încă de la început. Doamna învățătoare a fost prima care mi-a îndrumat pașii către lectură. Aveam lecturi obligatorii, dar nici cărțile nu se găseau peste tot. Atunci a apărut biblioteca școlii prima oară, apoi biblioteca orășenească, care au deschis pentru mine o grămadă de porți și viața mea s-a schimbat. Cărțile au devenit viața mea și chiar mai târziu, când anii au trecut, viața s-a complicat: examene, căsătorie, copil, serviciu, mi-am găsit timp să citesc, să evadez într-o lume paralelă unde toate problemele dispar.
      Știu că acum anii au trecut, lumea a evoluat, informația este mai ușor de găsit la televizor sau pe computer, dar nimic nu se compară cu relaxarea în fotoliu cu o carte bună care te captivează.
      Așadar, sfatul meu pentru copilul meu în special și pentru toți copiii în general este să încerce să găsească o carte care să-i captiveze, să încerce să intre în lumea cărților și nu le va părea rău. Au ce învăța, își vor dezvolta limbajul și creativitatea și viața lor se va schimba. Chiar dacă trăim în secolul vitezei, timpul se va opri și vor descoperi o mulțime de bucurii interesante.
      Sper că rândurile acestea v-au convins că pasiunea mea pentru citit  a început de mică și nu a dispărut niciodată.
      Mulțumesc celor care mi-au dat posibilitatea să alunec pe panta amintirilor și să vă împărtășesc o părticică din viața mea și astfel să mă cunoașteți mai bine.

                                                  Țupea Marioara Viorica - mămică clasa a VI-a
                                                                   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va asteptam parerile, sugestiile, gandurile bune!