BIBLIOTECA SCOLII GIMNAZIALE AVRAM IANCU COVASNA-VOINESTI
email: biblioteca.scolii.noastre@gmail.com

luni, 19 octombrie 2015

"POEZIA TOAMNEI" Activitati culturale specifice toamnei la scoala noastra

        Toamna

E timpul când îmbracă ţara
Culori ce-au fascinat poeţii
Şi când se umple iar cămara
Cu... mucegai pe toţi pereţii.
     In ziua de 13.10.2015, in scoala noastra s-au desfasurat ample activitati concurs cu titlul "Poezia Toamnei", la care au participat elevii claselor l-lV, indrumati si coordonati de doamnele invatatoare Muntean Anca, Cara Iuliana, Hulpoi Elena si Lungu Liliana.
     Elevii au prezentat momente artistice, muzicale si au participat la un concurs de recitari de poezii cu si despre toamna ale autorilor George Toparceanu, Nina Casian si Elena Farago.
     Dupa concurs elevii au prezentat o expozitie de desene proprii.
     Toti elevii care s-au evidentiat in concurs si expozitie au fost premiati cu diplome de merit. 
- Cri-cri-cri,
Toamnă gri,
Nu credeam c-o să mai vii
Înainte de Crăciun,
Că puteam şi eu s-adun
O grăunţă cât de mică,
Ca să nu cer împrumut
La vecina mea furnică,
Fi'ndcă nu-mi dă niciodată,
Şi-apoi umple lumea toată
Că m-am dus şi i-am cerut...
                   ...de George Toparceanu

 Bibliotecar,
Mirela Poteică    

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Va asteptam parerile, sugestiile, gandurile bune!